UPS

Jak se zdá, zakladatelé společnosti UPS byli velmi prozíraví a do názvu své firmy skryli samotnou podstatu toho, jak bude v budoucnu fungovat. Odhalit to však lze jen v češtině. V angličtině by možná bylo férovější, kdyby se tato společnost jmenovala OOPS! Přinášíme vám exkluzivní reportáž z akce nazvané „Přijede tiskárna, nebo ne?“
Krok první: Objednejte si u výrobce tiskáren novou tiskárnu, kterou potřebujete, aby váš muž mohl vyrábět z papíru krásné skládačky na zeď.
Krok druhý: Počkejte čtyři dny, než se zásilka dostane do Irska.
Krok třetí : Ve čtvrtek čekejte doma celý den na to, až zásilka přijde. Zásilka ovšem nepřijde, místo ní přijde zmatená zpráva, že se řidič nemohl dostat do bytového komplexu, protože neměl k dispozici bezpečnostní kód k brance, a zásilka bude doručena jindy.
Krok čtvrtý: Neúspěšně se pokuste UPS kontaktovat přes jejich webový formulář, přitom si u nich založte hned dva účty, protože ten první kvůli propojení s Google účtem z podivného důvodu nelze aktivovat.
Krok pátý: Kontaktujte UPS i výrobce se žádostí o vysvětlení pomocí obecného webového formuláře. Zjistíte, že UPS v případě problému zákazníkovi nevolá, protože zaměstnanci nemají služební telefon v době doručování. Chvíli kruťte hlavou nad podivností nastalé situace a pak pokračujte ve vyřizování toho, aby objednávka dorazila včas.
Krok šestý: V pátek se konečně dočkáte odpovědi od UPS. V e-mailu požadují kód k brance (v odpovědi na vaši žádost, co se se zásilkou stalo, nikoliv automaticky). Do pěti minut odpovězte. Na jejich reakci si ale pěkně počkáte.
Krok sedmý: Od UPS vám přijde nezávisle na vašich zprávách se podporou e-mail, vysvětlující, že vaše zadaná adresa je neúplná, že číslo ulice nesouhlasí a že vaše zásilka bude doručena jindy.
Krok osmý: Zavolejte na UPS. Po mnohaminutovém martyriu s automatickou schránkou, která je hlasem ovládaná a do které musíte nadiktovat číslo objednávky (úspěšně až naponěkolikáté) se konečně dovoláte muži, jemuž rozumíte zhruba každé třetí slovo. Ten vám vysvětlí, že vaše adresa je neúplná a řidič ji nemohl najít (což je jen těžko pochopitelné s ohledem na to, že o den dříve se řidič nemohl dostat před branku u vchodu, protože neměl bezpečnostní kód). Prý budete do hodiny kontaktováni řidičem.
Krok devátý: Přijde vám zpráva z online podpory, že adresa doručení byla změněna (UPS za „změnu“ bere zřejmě i to, když adresu zopakujete) a v pondělí vám zásilka bude doručena.
Krok desátý: Ztraťte všechny zábrany a napište do UPS, jestli si z vás dělají legraci, jestli je to zlý sen a jestli se náhodou nezbláznili, protože už je vám všechno jedno.
Krok jedenáctý: Přemýšlejte nad tím, jak je možné, že prvního dne zásilku nebylo možné doručit kvůli tomu, že řidič neměl bezpečnostní kód od branky, a druhý den zase proto, že řidič nemohl adresu najít vůbec.

Možná vysvětlení:
* Jediný řidič, který uměl používat jakékoliv online mapy, navigace a podobné technologické vychytávky, bohužel včera tragicky zahynul. Pohřeb se bude konat o týden později v katedrále svatého Patrika, protože tento muž byl dlouhou dobu opomíjeným dublinským hrdinou a jen jeho zásluhou byly doručeny tisíce zásilek společnosti UPS.
* Váš byt i s celým domovním komplexem se zrovna v kritickou hodinu ocitl v části vesmíru, která zůstává obyčejným smrtelníkům uzavřena. Měli byste se cítit poctěni, to se jen tak někomu nepoštěstí. Bohužel (nebo možná naštěstí) trvá tento přesun pouhý zlomek vteřiny (ale zrovna ten nejkritičtější).
* Konečně se vyplnilo několik Jolandiných proroctví, konkrétně: „Tady vidím, velký špatný!“ a hlavně: „A jéje, to jsem se bála!“ Celá věštba
* V komentářích se s námi můžete podělit o vlastní teorie.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *